Deklaracja Dostępności
II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://2lokonin.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 30 marca 2020.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 01 kwietnia 2021.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- W zakładce "Sprawozdania finansowe" niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo - zostały umieszczone przed wejściem w życie Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych i będą udostępniane w sposób alternatywny.
- Niektóre pliki do pobrania (.doc, .pdf) nie są dostępne cyfrowo - aktualnie trwają prace nad konwersją tych plików do wersji dostępnej cyfrowo.
- Strona zawiera odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 29 kwietnia 2021.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Małgorzata Koziarska-Sip
- e-mail - dyrektor@2lokonin.pl,
- telefon - 63 242 52 65.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa Szkoły:
- Małgorzata Koziarska-Sip — Dyrektor II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego,
- adres: ul. 11 Listopada 7a, 62-510 Konin,
- e-mail: sekretariat@2lokonin.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
- Budynek posiada główne wejście dostępne dla wszystkich w godzinach pracy szkoły. Dojazd dla osób niepełnosprawnych możliwy jest od strony parkingu do którego prowadzi brama wjazdowa. Przy bramie brak dzwonka. Za głównym wejściem znajduje się wiatrołap.
- Sekretariat szkoły, sekretariat uczniowski i gabinet dyrektora znajdują się na parterze po lewej stronie od wejścia.
- Informacje dotyczące poruszania się po szkole udzielane są przez pracowników obsługi w dyżurce szkolnej, która mieści się po prawej stronie 11,5 m od wejścia. Uwaga, przed wejściem do dyżurki znajdują się schody prowadzące w dół.
- Szkoła nie posiada windy osobowej.
- Szkoła posiada parking z jednym wydzielonym miejscem dla osób niepełnosprawnych.
- Na teren szkoły może wejść osoba z psem asystującym po uprzednim ustaleniu terminu .
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.
- Brak pętli indukcyjnej.